چطور می توان به راحتی یک وب سایت برای کسب و کارهای کوچک ساخت
نوشته شده توسط : طراحی سایت

چطور می توان به راحتی یک وب سایت برای کسب و کارهای کوچک ساخت

طراحی وب و توسعه رقابتی می تواند آزاد باشد برای فریلنسرها. این مخصوص کسانی است که تجارت کوچکی برای اهداف خود دارند. به اندازه کافی سخت هست پیدا کردن کار در یک موقعیت خوب. حالا، تصور کنید که چگونه می توانید پیشنهادات برای چندین موقعیت مختلف ایجاد کنید – در یک بار!

انجام این کار می تواند وقت و انرژی شما را بگیرد. فرا تر از آن که انتظار دارید.

“سریع و آسان” تا حدودی اغراق است، با این حال، به ما گوش دهید. یک راه ساده و موثر برای یک راه ساده تر و موثر تر برای رسیدن به آن دسته از مشتریانی که به شدت نیازمند کمک هستند وجود دارد.

طراحی سایت

چطور می توان تجارت های کوچک با اهداف چندگانه بر روی یک تم یا قالب قرار داد؟

اگر شما در این تصویر قرار دارید، احتمالا ساعت ها در جستجوی راهی برای برطرف کردن خدمات خود هستید. با این حال، شما می توانید از این امر اطمینان حاصل کنید که بسیاری از رقبا شما در یک وضعیت مشابه قرار دارند.

پس چطور و با چه روشی خدمات خود را به چندین مشتری تان می فروشید؟ این میتواند خیلی سخت باشد اگر آن ها نماینده ی چندین کسب و کار باشند. درحال حاضر، ۱۳ موقعیت مختلف  یا حتی بیشتر وجود دارد که برای  حضور انلاین نیاز به کمک دارند.

B Theme بزرگترین قالب وردپرس و یکی از ۵ قالب رده بالای ThemForest برای فروش است. این به شما یک روش تقریباً کامل برای ارائه خدمات خود به هر یک از این موقعیت ها یا همه آن ها را فراهم می کند.

طراحی سایت

شما مجبور به محدود شدن به یکی دوتا از این ها نیستید. این به سادگی یک موضوع مرورکردن وب سایت هایی +۲۸۰ کسب و کار کوچک که پیش ساخته شده اند از طریق Be’s   است. شما می توانید قالبی را که بهتر است برای کسب و کارتان انتخاب کنید.

پیدا کردن قالب فیکس یا متناسب با موقعیت کسب و کارتان در زمان شما صرفه جویی می کند. هر قالبی و یا قالب‌هایی که انتخاب کرده اید می تواند با یک کلیک نصب شود. فکر کنید که یک سایت بسازید که موارد پیشنهادی شما رو داشته باشد.

نه تنها شما این کار را سریع انجام می دهید، بلکه در مشتریان خود را تحت تاثیر و شوک قرار می دهید. مشتری شما این باور را پیدا می کند که مدام روش هایی برای برآورده کردن نیاز هایش دارید.

استراتژی جدید خود را با یک یا بشتر قالب های BeTheme شروع کنید. آن ها قابل سفارشی سازی و کار با آن آسان و ساده است. علاوه بر این، این ها قابلیت های اساسی دارند که یک مشتری در یک سایت انتظار دیدن آن را دارقد.

۱۳قالب Be Theme برای مالکان وب سایت ها کسب و کار کوچک.

  • Be Salmon – برای فروشگاه مواد غذایی

طراحی سایت

این قالب  از عکس های بزرگ برای معرفی اقلام مواد غذایی، منوی تعاملی و بخش توضیحات، برای جلب بازدید کنندگان سایت استفاده می کند.

  • Be Detailing2 – برای خدمات اتومبیل

یک سایت جزیپات ماشین باید نگاه جسورانه و حرفه ای مانند این قالب داشته باشد. قبل و بعد از عکس ها دکمه فروش و  لیست قیمت برای خدمات بخوبی قرار گرفته است.

  • ‌Be Meeting – برای رویداد برنامه ها
  6 روش برای افزایش سرعت سایت (آپدیت 2018)

کاربران می خواهند بدانند چه زمانی و کجا جلسات یا رویدادهای قرار است برگزار شود. ویژگی ساعت شمار معکوس می تواند چندین هدف داشته باشد و طراحی تمیز این قالب باعث دسترسی یا حرکت کردن راحت به قسمت های سایت شده است.

  • Be Manicure – برای سالن ها و پذیرایی ها

یک مشخصه سالن ها و پذیرایی ها لوکس بودن آن هاست، همانند این قالب BeTheme. فروشگاه اینترنتی یکپارچه مشتریان شما را خوشحال خواهد کرد، همینطور طراحی نرم افزار در ارتقاء محصولات و خدمات نیز کاربردی خواهد بود.

  • Be Denim – برای فروشگاه انلاین پوشاک

طراحی سایت

Be Denim نیز دارای فروشگاه الکترونیک است. همچنین برای طراحی تان، می خواهید رنگ ها معلوم باشند، عکس ها قابل توجه و  منوها آسان باشند مانند چیزی که در این قالب وجود دارد.

  • Be HipHop – برای موزیسین ها و موسیقی دانان و محصولات موسقی

آخرین چیزی که یک مشتری می خواهد داشتن یک وب سایت این چنینی مستقل و بی نظیری خواهد بود. BeHipHop از سوی دیگر شامل هر چیزی از ویدئو و موزیک پلیر و یک بخش وبلاگ جالب و آموزنده است.

  • Be Cafe2 – برای کافه ها و قهوه خانه ها

طراحی سایت

شما می توانید بروی این قالب نشان دهید مشتری چطور بهتر غذا را سفارش دهد به چندین روش، و چگونگی ایجاد کسب و کار از طریق مجوزهای بزرگ ،و قرار دادن استوری گالری عکس و عکس های جذاب.

  • ‌BeVegetables – برای کسب و کارهای پذیرایی

از ویژگی های این قالب  ارائه محصولات مرتبط برای کمک به مشتریان شما در کسب و کارتان برای ماندن در میان مردم (و کسب و کارتان نیز بماند) است. کاربر ان بابت قرار دادن دکمه های CTA (دکمه های تماس) و پشتبانی از لیست قیمت ها از شما تشکر می کند.

  • BeDrawing – برای هنرمندان مجازی

طراحی سایت

گالری فوق العاده این قالب یک کلید اساسی است برای اینکه بخواهید ترکیبی از هر چیزی در سایت برای طرحی هنری یا ایجاد طرحی هنری داشته باشید. مشتریان تان با گذاشتن یا به اصطلاح آپلود کردن ویدئو های شان در سایت تان بسیار خوشحال می شوند .

  • BeTraning – برای دوره ها و وبینارها(سمینارهای اینترنتی )

ویژگی های قالب BeTraining شامل: منوهای بصری و عالی، مورد توجه قرار دادن ویدئوهای شاخص و منوی ناوبری آسان، هرچیز لازمی برای یک بستر آموزش اینترنتی یا شبیه به آن را دارد.

  • BeDiet – برای کسب و کارهای تغذیه و تناسب اندام

Bediat قالبی دیگر است که عکس ها بزرگ و با کیفیت را دارد. همینطور تماس اضافه شده، بخش دستورالعمل ها در منوی اصلی قرار داده شده است و نیز بخش وبلاگ به آن نیز اضافه شده است .

  • BeClinic2 – برای مشاغل پزشکی

طراحی سایت

امکانات BeClinic2: طراحی سایت  ساده، ساختار تمیز و منظم و آسانی خواندن محتوا همان چیزی است که برای یک موقعیت و مشاغل پزشکی لازم است.

  • BeCarpenter2 – برای طراحان داخلی

طراحی معماری، شامل استفاده هوشمندانه از فضاهای سفید و طرح های هندسی در عکس های بزرگ همراه ارائه یک ویدئوی پیشرفته باعث برنده شدن این کسب و کار شده است.

  فرم ها در HTML قسمت اول

با ابزار های شبیه این، چگونگی جذب انواع مشتریان در اینجا مهم است.

بسبار کاربردی است که منابع ذکر شده بالا در اختیارتان باشد. با آن ها، شما دیگر نگران پیشنهادهای تان نیستید که سردرگم شوید.

در حقیقت، شما ممکن است یک قالب داشته باشید موفقیت شما را در وب سایت فراهم سازد. با این حال این کافی نیست.

شما هنوز هم باید با مشتریان ویژه و بالقوه تماس داشته باشید. در اینجا دو روش آزمایش شده در این مورد هست:

  • عضویت در گروهای فیس بوک تان.

طراحی سایت

در فیس بوک برای کسب و کار در موقعیت مورد علاقه تان جستجو کنید. شما ممکن است بخواهید برای آنهایی که شامل هر یک یا همه موقعیت و امتیازهای بالا هستند را جستجو کنید. جستجوی شما می تواند شامل هر دو نوع کسب و کارهای کوچک و کارآفرینانه باشد، حتی بیشتر و بهتر.

پس از انجام اینکار، در مورد قرار دادن سرویس های خود در گروه از مدیران گروه ها بپرسید تا به شما اجاره این کار را بدهند به سوالات صادقانه پاسخ  و کامل پاسخ دهید. شما نباید مشکلی به و جود بیاورید برای خودتان به عنوان یک متخصص طراحی وب سایت.

  • ارسال ایمیل های خنثی به شرکت های کوچک و کسب و کار های کارآفرینانه.

ایمیل ها خنثی بهتر از تماس های تلفن خنثی یا سرد هستند. شما نمی خواهید که این احساس را داشته باشید که در حال حمله یا نفوذ به کسی یا گرفتن زمان کسی هستید که با آن تماس تلفنی گرفته اید.

برای کسب و کاری که می خواهید با آن کار کنید تصمیم گیری کنید و  آن را در لینکداین جستجو کنید. شما باید روی باید قادر به یافتن فردی مناسب برای ارتباط با آن باشید.

طراحی سایت

پیشنهادهای خود را به آن فرد ارسال کنید. برای آن ها یک ماکت یا نمونه خوب وعالی بگذارید که نشان دهد می خواهید کمک کنید به آن ها در راه اندازی کسب و کار آنلاین. برای آن ها اطمینان حاصل کنید که در یکی از آن قالب هایی که قبلا انجام داده اید و پیشرفت داشته باشند.

اگر شما به کمک کردن بیشتر اهمیت دهید تا فروش کمتر احتمال آن می رود که ایمیل تان در سطل زباله ایمیل ها قرار گیرد.

پایان ایمیل خود را با ارسال بازکردن یک سوال پایان دهید. شما با این کار امکان بحث بیشتری با فرد خواهید داشت. حتی امکان دارد چند نمونه از خدمات دیگر را که ارائه می دهید برایش ارسال کنید.

خلاصه

این بهترین شرکت های بازار نیستند که می خواهید روی آنها تمرکز و زوم کنید. این ها کسانی هستند که واقعا به خدملت شما نیاز دارند. کم نیستند کسب و کارهای کوچکی که به دنبال حضور آنلاین هستند. علاوه بر این اگر این کسب و کارهای یعنی کسب و کارهای کوچک کمتر حضور آنلاین دارند نشان از نارضایتی آن ها نیست.

پایان ۱۳ قالب یا سرویس Be theme که درباره توضیح دادیم. از فیس بو ک، لینکداین و ایمیل استفاده کنید برای خدماتان و کمک های خود را به مشتریان خاص خود ارائه دهید، این نکته بسیار مهمی است.





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: